tisdag 6 mars 2012

signe!

hej alla två som läser denna blogg, nu riktar jag mig åt min syster här så du andra kan ju sluta läsa.



okej jag undrar: kan jag köpa tyg så syr du upp detta åt mig, och i så fall, hur mycket tyg behöver du? mina mått är typ 105 byst och 90 midja, klänningarna ska vara till knäna, typ 90 cm långa! och ha plats för tyllkjol du vet!
tyget är 1,60 m brett och iallafall det bruna chess chocolate är printat på båda sidorna med själva huvudprintet med schackpjäserna och det så du vet!



okej så denna i vitt, det är lite sammet-igt tyg och på de stora bilderna har oo jia (nån tjingtjongtjej på facebook som säljer tygerna och klänningarna)= sytt upp en egen klänning. vill ju helst ha det så likt originalet på de små bilderna det går.






och klänning nummer två! samma sak med oo jias bilder, vill ha det likt originalet! mm!
vet att du kan säkert sy det här tusen gånger bättre än vad hon kan, plus att du kommer sy rätt mått på allt! hon tar typ 850 för en sån här klänning och jag kan tänka mig typ samma pris, eller lite mer? typ en tusenlapp? och plus att jag betalar tyget såklart.

okej fråga:
1. kan du sy dessa?
2. hur mycket tyg behöver jag?
3. hur mycket pengar vill du ha för det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar