måndag 10 september 2012

bodylines husväska


väskan är i gott skick med tanke på att den har några år på nacken (köptes 2008) men jag ska göra mitt bästa för att visa var det syns att den har använts några gånger. jag köpte den för runt 300 kr om jag inte minns fel, mer eller mindre. jag skulle vilja ha 200 kr för den på grund av att den inte går att få tag i på många ställen längre men eftersom den är så pass använd reflekteras detta i priset.

väskan framifrån. på vänster sida syns att takplattan släppt.
strasstenarna mitt på dörren är intakta, och broderiet är också i gott skick utan lösa trådar.
bra storlek, du får plats med allt du behöver.


här ser du bättre att man kan man dela på flikarna i takplattorna på den nedersta raden men det är inget som inte lite superlim kan fixa. om du vill kan jag limma ihop dem själv.




insidan är i använt men gott skick, innerfacket knappt använt, fungerande dragkedja inne och magnetspännet är också i perfekt skick.


som du ser på höger sida så buktar ena sidan ut lite, det går att trycka in igen såklart men den har använts och bara blivit lite mindre hård på den sidan.


baksidan har nån lös takplatta längst upp på vardera sida. går också att limma.


 axelremmen är utbytt mot en bättre eftersom bodylines egna var så hård och otrevlig enligt mitt tycke, den är såhär lång på mig som är 165 cm. du kan såklart byta själv tack vare spännena om du vill ha ett annat slags band.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar